Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Czyli jak, co, z czym i ile ćwiczyć.

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 8 mar 2011, o 22:49

- Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, D i A dur po 3 dźw na strunie, D tercjami, 5tki, 3ki
- Technika: "Chromazone"
- Utwór: "Tears In Heaven"
- Transkrypcja: "Triste"
- Utwór: "Under The Bridge"
- Utwór: "Sweet Child O' Mine" / "The Call Of Ktulu"
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Tyczny 8 mar 2011, o 23:08

akustyk:

* Technika: Melodia molowa i durowa drugą ręką – 30 min. (odwrócony kalasyk )
* Technika: chromatyka, pająki (130 bpm), C dur pozycja V: tercje ćw. 3 – nazywając dźwięki (ósemkami PR) i interwały (triolami ósemkowymi PR) (60 bpm), C dur pozycja V: tercje ćw. 3 (ćwiartkami, triolami ósemkowymi po dwa uderzenia na dźwięk, 8-kami, triolami 8-kowymi, 16-tkami LR) (50 bpm), J. S. Bach “ Partita I”(50 bpm), Charlie Parker „Relaxin’ At Camarillo” przez 3 oktawy (nagranie 80%)
* Rytmika/ Analiza harmoniczna: triola ćwierć nutowa, J. S. Bach “ Partita I”
* Improwizacja: Blues w C (triada) : dźwięki skalowe (pozycja 2)- ogrywanie formy bluesa i ćwiczenie improwizacyjne
* Spisywanie: Miles Davis “ Tune Up” (temat)
* Akompaniament: drop 2 – Miles Davis “ Tune Up” (pozycja 1 i 2)
* Utwór: SRV “Rood Mood”
* A vista (temat): „Dewey Square”
* Powtarzanie melodii ze słuchu: Out Cast „ So Freh and So Clean”
Roman Tyczny


Posty: 282
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 23:53

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Tyczny 9 mar 2011, o 21:20

akustyk:

* Technika: Melodia molowa i durowa drugą ręką – 30 min. (odwrócony kalasyk )
* Technika: chromatyka, pająki (130 bpm), C dur pozycja V: tercje ćw. 4 – nazywając dźwięki (ósemkami PR) i interwały (triolami ósemkowymi PR) (60 bpm), C dur pozycja V: tercje ćw. 4 (ćwiartkami, triolami ósemkowymi po dwa uderzenia na dźwięk, 8-kami, triolami 8-kowymi, 16-tkami LR) (50 bpm), Charlie Parker „Ornithology” przez 2 oktawy (nagranie 50-60%), J. S. Bach “ Partita I” (50 bpm),
* Rytmika/ Analiza harmoniczna: triola ćwierć nutowa, J. S. Bach “ Partita I”
* Improwizacja: Blues w C (triada) : dźwięki akordowe (pozycja 3)- ogrywanie formy bluesa i ćwiczenie improwizacyjne
* Spisywanie: Miles Davis “Tune Up” (temat)
* Akompaniament: drop 2 – Miles Davis “ Tune Up” (pozycja 1, 2 i 3)
* Utwór: SRV “Rood Mood”
* A vista (temat): "Melodic Rhythms For Guitar": Study #2
* Kształcenie słuchu: powtarzanie melodii – „Stairway to Heaven” (wokal) - 15 min.
Roman Tyczny


Posty: 282
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 23:53

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 9 mar 2011, o 22:35

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, Adur po 3 dźw na strunie, Ddur tercjami ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków.
* Technika: "Chromazone"
* Utwór: "Hear My Train A Comin'"
* Utwór: "Knockin' on Heaven's Door" (solo)
* Utwór: "Sweet Child O' Mine" / "Thunderstuck" / "Fly Away"
* Utwór: "Master Of Puppets"
* Transkrypcja: "Triste" / "I Got Rhythm"
* Ćwiczenie improwizacyjne: "Triste"
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 10 mar 2011, o 13:29

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, Adur po 3 dźw na strunie, Ddur tercjami ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków.
* Technika: "Chromazone" / "Spain"
* Ćwiczenie improwizacyjne: "Triste
* Transkrypcja: "Triste" / "I Got Rhythm"
* Ćwiczenie improwizacyjne: "Triste"
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Tyczny 10 mar 2011, o 22:53

akustyk:

• Technika: Melodia molowa i durowa drugą ręką – 30 min. (odwrócony kalasyk )
• Technika: chromatyka, pająki (130 bpm), C dur pozycja V: kwarty ćw. 1 – nazywając dźwięki (ósemkami PR) i interwały (triolami ósemkowymi PR) (60 bpm), C dur pozycja V: kwarty ćw. 1 (ćwiartkami, triolami ósemkowymi po dwa uderzenia na dźwięk, 8-kami, triolami 8-kowymi, 16-tkami LR) (50 bpm), Charlie Parker „Relaxin’ At Camarillo” przez 3 oktawy (nagranie 80-85%), Charlie Parker „Ornithology” przez 2 oktawy (podkład 60%), J. S. Bach “ Partita I” (50 bpm)
• Rytmika/ Analiza harmoniczna: triola ćwierć nutowa, J. S. Bach “ Partita I”
• Spisywanie: Miles Davis “Tune Up” (temat)
• Improwizacja: Blues w C (triada) : dźwięki skalowe (pozycja 3)- ogrywanie formy bluesa i ćwiczenie improwizacyjne
• Akompaniament: drop 2 – Miles Davis “ Tune Up” (pozycja 1, 2, 3 i 4)
• Utwór: SRV “Rood Mood”
• A vista (temat): "Impressions”
Roman Tyczny


Posty: 282
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 23:53

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Tyczny 11 mar 2011, o 20:29

akustyk:

• Technika: Melodia molowa i durowa drugą ręką – 30 min. (odwrócony kalasyk )
• Technika: chromatyka, pająki (130 bpm), C dur pozycja V: kwarty ćw. 2 – nazywając dźwięki (ósemkami PR) i interwały (triolami ósemkowymi PR) (60 bpm), C dur pozycja V: kwarty ćw. 2 (ćwiartkami, triolami ósemkowymi po dwa uderzenia na dźwięk, 8-kami, triolami 8-kowymi, 16-tkami LR) (50 bpm), Charlie Parker „Relaxin’ At Camarillo” przez 3 oktawy (nagranie 85%), Charlie Parker „Ornithology” przez 2 oktawy (podkład 60%)
• Rytmika/ Analiza harmoniczna: triola ćwierć nutowa, J. S. Bach “ Partita I”
• Spisywanie: Miles Davis “Tune Up” (temat)
• Improwizacja: Blues w C (triada) : dźwięki akordowe (pozycja 4)- ogrywanie formy bluesa i ćwiczenie improwizacyjne
• Akompaniament: drop 2 – Miles Davis “ Tune Up” (pozycja 1, 2, 3 i 4)
• Utwór: SRV “Rood Mood”
• A vista (temat): "Melodic Rhythms For Guitar": Study #2A
Roman Tyczny


Posty: 282
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 23:53

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 11 mar 2011, o 23:52

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, Adur po 3 dźw na strunie, Ddur tercjami ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków.
* Utwór: "Tears In Heaven'"
* Utwór: "Hear My Train A Comin'"
* Utwór: "Can't Stop"
* Ćwiczenie improwizacyjne: "Triste"
* Utwór: "Under the Bridge"
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez h0uek 12 mar 2011, o 18:55

Przedwczoraj:

• Technika: D moll przez 3 okawy: seksty ćw. 2, Charlie Parker „Ornithology” (wyższa oktawa) (strat 1)
• Improwizacja: II V I durowe w 12 tonacjach (poz. I, II i III. dźwięki akordowe i skalowe)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (strat 1)

Wczoraj:

• Technika: D moll przez 3 okawy: seksty ćw. 3 i 4, Rzemiosło i Sztuka „Freedom Jazz Dance” (strat 1)
• Improwizacja: II V I durowe w 12 tonacjach (poz. I, II i III. dźwięki akordowe, poz. I, II dźwięki skalowe)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (strat 1)
• Akompaniament: Jak Oni To Robią: „Emily” (transkrypcja), „My One And Only Love” (transkrypcja), John Mayer „Who Says” (klasyk)
• Analiza harmoniczna: Charlie Parker „Confirmation” (temat), “Blue Bossa” (solo) (strat 1)
• Spisywanie utworu: Dire Straits „Money For Nothing” (strat 1)
• A vista: „I Remember You” (akordy, nagranie) (strat 1 / Cool Edit Pro)
• Piano: akordy mollowe, dominantowe, majorowe i II V I w 12 tonacjach (LR: prymy, PR: układ skupiony oraz LR: układ skupiony, PR: dźwięki akordowe)

I dziś :)

• Technika: D moll przez 3 okawy: septymy ćw. 1, Rzemiosło i Sztuka „Freedom Jazz Dance” (strat 1)
• Improwizacja: II V I durowe w 12 tonacjach (poz. II i III. dźwięki akordowe i skalowe), II V I molowe w tonacjach C, Bb (poz. I. dźwięki akordowe) (strat 1)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (strat 1)
• Akompaniament: Jak Oni To Robią: „My One And Only Love” (transkrypcja), John Mayer „Who Says” (akustyk)
• Analiza harmoniczna: Charlie Parker „Confirmation” (temat) (strat 1)
• A vista: „I Remember You” (temat, solo, nagranie) (strat 1 / Cool Edit Pro)
Avatar użytkownika
h0uek


Posty: 358
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 22:41

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Tyczny 13 mar 2011, o 22:52

akustyk:

• Technika: Melodia molowa i durowa drugą ręką – 30 min. (odwrócony kalasyk )
• Technika: chromatyka, pająki (130 bpm), C dur pozycja V: kwarty ćw. 3 – nazywając dźwięki (ósemkami PR) i interwały (triolami ósemkowymi PR) (60 bpm), C dur pozycja V: kwarty ćw. 3 (ćwiartkami, triolami ósemkowymi po dwa uderzenia na dźwięk, 8-kami, triolami 8-kowymi, 16-tkami LR) (50 bpm)
Roman Tyczny


Posty: 282
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 23:53

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Praktyka czyni mistrza

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign