Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Czyli jak, co, z czym i ile ćwiczyć.

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 11 sie 2011, o 22:05

WTOREK

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, sweep. (akustyk)
* Technika: "Triste" / "I Got Rhythm" (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F (jazzówka)

ŚRODA

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, szufle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków, tremolo, pasaże. (jazzówka)
* Technika: "Affirmation" / "Spain" / "Freedom Jazz Dance" / "Chromazone" (akustyk)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F (jazzówka)
* Spisywanie: "Take 5" - Paul Desmond - solo (jazzówka)

DZIŚ

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, pasaże. (jazzówka)
* Technika: "Triste" / "I Got Rhythm" / "Emily" (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F (jazzówka)
* Spisywanie: "O Grande Amor" - Jack Wilkins - temat (jazzówka)
* Skale: dor, eol, fryg, lokr / A vista: losowo z real booka (jazzówka)
* Utwór: "Just Squeeze Me"
* Twórczość własna (akustyk)
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez h0uek 14 sie 2011, o 10:51

Nie, że nie ćwiczę ;)

11.08.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: kwarty (ćw.3), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Improwizacja: zmniejszona w 12 tonacjach (F#) z rozwiązaniem na jońską (poz. II)), Clifford Brown „Joy Spring” (cz. A): dźwięki skalowe (jazzówka
• Utwór: Megadeth “Train of Consequences” (solo)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro)
• Piano: II V I w 12 tonacjach (Gb): LW prymy - PR układ skupiony, LW układ skupiony - PR dźwięki akordowe, Joseph Kosma “Autumun Leaves”, Sonny Rollins „Tenor Madness” (Korg SP-250)

09.08.2011

• Wokal: Deep Purple „Smoke on the Water”
• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: kwarty (ćw.2), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (Gb) z rozwiązaniem na jońską (poz. II) (jazzówka)
• Utwór: Megadeth “Train of Consequences” (solo)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro)

06.08.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: tercje (ćw.4), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (F#) z rozwiązaniem na jońską (poz. I) (jazzówka)
• Analiza harmoniczna: Joe Pass „Joy Spring” (temat, ćwiczenie improwizacyjne)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro)

05.08.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: tercje (ćw.3), po 4 dźwieki, Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (Gb) z rozwiązaniem na jońską (poz. I) (jazzówka)
• Analiza harmoniczna: Joe Pass „Joy Spring” (temat)

03.08.2011

• Wokal: Deep Purple „Smoke on the Water”
• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: kwarty (ćw.1), po 4 dźwieki, Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (F#) z rozwiązaniem na jońską (poz. III) (jazzówka)

02.08.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: tercje (ćw.2), po 4 dźwieki, Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (Gb) z rozwiązaniem na jońską (poz. III) (jazzówka)
• Utwór: Jimi Hendrix “Little Wing” (intro) (strat 2)
Analiza harmoniczna: Charlie Parker „Confirmation” (temat), Joe Pass „Joy Spring” (temat)

29.07.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: tercje (ćw.2) (do powtórki), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (F#) z rozwiązaniem na jońską (poz. II) (akustyk)
• Utwór: Jimi Hendrix “Little Wing” (intro) (strat 2)
• Piano: “Autumun Leaves” (Korg SP-250)

26.07.2011

• Wokal: Jimi Hendrix „Voodo Child”
• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: tercje (ćw.1), Charlie Parker „Donna Lee” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (Gb) z rozwiązaniem na jońską (poz. II) (jazzófka)
• Utwór: Jimi Hendrix “Little Wing” (intro) (strat 2)
• Twórczość własna: porządkowanie nut i tekstów bluesowych

24.07.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: po 4 dźwięki, Charlie Parker „Donna Lee” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (F#) z rozwiązaniem na jońską (poz. I) (jazzófka)
• Utwór: Metallica „Welcom Home (Sanitariom)” (solo nr 2)


23.07.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: po 3 dźwięki, Charlie Parker „Donna Lee” (strat 1)
• Skale: zmniejszona w 12 tonacjach (Gb) z rozwiązaniem na jońską (poz. I) (jazzófka)
• A vista: John Coltrane “Moment’s Notice” (akordy, temat, nagranie) (strat 1 / Cool Edit Pro)
• Twórczość własna: pożądkowanie nut

22.07.2011

• Wokal: Jimi Hendrix „Voodoo Child”, Stevie Wonder „Superstitios”
• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: B moll przez 3 okawy: czterodźwięki, Charlie Parker „Donna Lee” (strat 1)
• Improwizacja: II V I durowe w 12 tonacjach (F#), dźwięki akordowe (Vb9#9) (poz. IV (jazzófka)
• Utwór: Pink Floyd „Another Brick In The Wall” (solo) (strat 2)
• Spisywanie: Iron Maiden “Fear of the Dark” (Sibelius 6)
• Piano: “Autumun Leaves” (Korg SP-250)


21.07.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: B moll przez 3 okawy: czterodźwięki, Charlie Parker „Donna Lee” (strat 1)
• Improwizacja: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb), dźwięki akordowe (V#9, Vb9#9) (poz. IV (jazzófka)
• Utwór: Pink Floyd „Another Brick In The Wall” (solo)


19.07.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: B moll przez 3 okawy: trójdźwięki, Charlie Parker „Donna Lee” (strat 1)
• Improwizacja: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb), dźwięki akordowe (V#9) (poz. IV (jazzófka)
• Twórczość własna
Avatar użytkownika
h0uek


Posty: 358
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 22:41

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 15 sie 2011, o 22:13

12.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków. (akustyk)
* Spisywanie: "Take 5" - Paul Desmond - solo (jazzówka)
* Spisywanie: "Take 5" - Paul Desmond - solo (jazzówka)

13.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, pasaże. (akustyk)
* Spisywanie: "Take 5" - Paul Desmond - solo (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F (jazzówka)

14.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków. (jazzówka)
* Technika: "Affirmation" / "Spain" / "Freedom Jazz Dance" (jazzówka)

15.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, sweep. (jazzówka)
* Technika: "Autumn Leaves" - transkrypcja (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F (jazzówka)
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 22 sie 2011, o 13:56

20.08.2011

* Akompaniament: "Little Wing"

19.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, sweep. (akustyk)
* Relayer: remanent (tele)

18.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków. (jazzówka)
* Technika: "I Got Rhythm" / "Triste" / "Autumn Leaves" (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – III poz. (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F (jazzówka)
* Relayer: remanent (tele)
* Utwór: "Blackbird" (akustyk)
*A vista: MRG #3 (20min) (akustyk)

17.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, sweep. (akustyk)
* Technika: "Affirmation" / "Spain" / "Freedom Jazz Dance" (akustyk)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – III poz. (jazzówka)


16.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków. (akustyk)
* Technika: "I Got Rhythm" / "Triste" / "Emily" (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – I, II poz. (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F (jazzówka)
* Utwór: " Autumn Leaves" arr. Lesicki
* Utwór: " Blackbird"
* Analiza harmoniczna: " Blackbird"
* A vista: MRG #2,2a
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 8 wrz 2011, o 18:40

A już myślałem, że tylko ja dawno nic nie wrzucałem ;P

8.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, sweep , Bdur sekstami ukł I (jazzówka)
* Technika: "I Got Rhythm" / „Triste” (jazzówka)
* Skale: alterowana E (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – II i III poz. (jazzówka)
* Utwór: „Blues Walk”
* Imprwizacja solowa: VI–II - V-I
* Imprwizacja solowa: VI–II - V-I
* Ćwiczenie improwizacyje: pwtarzanie fraz Am

7.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo , Bdur sekstami ukł I (jazzówka)
* Technika: "Freedom Jazz Dance" / “Billie's bounce” (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – III poz. (jazzówka)
* Skale: alterowana E
* Imprwizacja solowa: VI–II - V-I

2.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów . (akustyk)
* Technika: "Affirmation" / "Spain" / "Freedom Jazz Dance" / “Billie's bounce” (akustyk)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – I i II poz. (jazzówka)
* Relayer: „Smutas”
* Relayer: „Smutas”
* Walking: Blues in F

1.09.2011
* Akompaniament: „Tears In Heaven” (akustyk)
* Akompaniament: „Little Wing” (akustyk)

31.08.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, sweep, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów . ukł II (jazzówka)
* Akompaniament: „Little Wing” (akustyk)
* Utwór: „Blackbird” / „Another Brick In The Wall” (akustyk/tele)
* Utwór: „Fear of the dark” / Analiza harmoniczna: “Sweet Child Of Mine” (solo), “Californication” (solo)
* Akompaniament: „Tears In Heaven” (tele)
* Akompaniament: „Tears In Heaven” (tele)
* Akompaniament: „Tears In Heaven” (tele)


30.08.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów . (jazzówka)
* Technika: "I Got Rhythm" / „Triste” / „Autumn Leaves” (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – II i III poz. (jazzówka)
* Akompaniament: „Tears In Heaven” (akustyk)
* Akompaniament: „Little Wing” (akustyk)
* Utwór: „Fear of the dark”
* Analiza harmoniczna: “Sweet Child Of Mine” (solo), “Californication” (solo)
* Akompaniament: „Tears In Heaven” (akustyk)

29.08.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, sweep. (akustyk)
* Utwór: „Blackbird” (akustyk)
* Akompaniament: „Little Wing” (akustyk)

28.08.2011

* Utwór: „Blackbird” (akustyk)
* Akompaniament: „Tears In Heaven” (akustyk)

26.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów – ukł I. (jazzówka)
* Technika: "Affirmation" / "Spain" / "Freedom Jazz Dance" / “Billie's bounce” (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – II i III poz. (jazzówka)


25.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków, sweep. (jazzówka)
* Technika: "I Got Rhythm" / „Triste” / „Autumn Leaves” (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – III poz. (jazzówka)
* Utwór: Count Basie Blues - etiuda (jazzówka)
* Utwór: „Blackbird” (akustyk)
* Akompaniament: „Little Wing” (akustyk)


24.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem interwałów, tremolo. (akustyk)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – III poz. (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F (jazzówka)



23.08.2011

* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo, Bdur ze śpiewaniem i nazywaniem dźwięków. (jazzówka)
* Technika: "I Got Rhythm" / „Triste” / „Autumn Leaves” (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – III poz. (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F (jazzówka)
* Spisywanie: "O Grande Amor" - Jack Wilkins - temat (jazzówka)
* Akompaniament: „Little Wing”
* Utwór: „Fear of the dark”
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 17 wrz 2011, o 08:27

16.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo , Bdur sekstami ukł I i II (akustyk)
* Utwór: „Blues” Joe Pass (jazzówka)
* Skale: alterowana E - tercjami i sekstami IV ukł. (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F - przewroty akordów dominantowych (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues jazzowy Am - pentatoniki (jazzówka)
* A vista (jazzówka)

15.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, sweep , Bdur sekstami ukł I i II (jazzówka)
* Skale: alterowana E sekstami (jazzówka)
* Utwór: „Blues” Joe Pass (jazzówka)
* Akompaniament: przewroty akordów dominantowych (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues jazzowy Am - pentatoniki (jazzówka)
* Akompaniament: „Little Wing” (tele)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Am – powtarzanie fraz
* Relayer: „Bezsen” (solo) / komponowanie

14.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo , Bdur sekstami ukł I i II (jazzówka)
* Utwór / Ćwiczenie improwizacyjne: „Blue Monk” (jazzówka)
* Utwór / Ćwiczenie improwizacyjne: „Blues Walk ” (jazzówka)
* Spisywanie: „Billie’s Bounce” Ch. Parker – solo (jazzówka)
* Utwór: „Blues” Joe Pass

13.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, sweep , Bdur sekstami ukł I (akustyk)
* Technika: "I Got Rhythm" / “Billie's bounce” (jazzówka)
* Utwór: „Billie’s Bounce” (jazzówka)
* Utwór: „Just Squeeze Me ” (jazzówka)
* Skale: alterowana E ukł IV, III / Imprwizacja solowa: VI–II - V-I (jazzówka)

9.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo , Bdur sekstami ukł I i II (akustyk)
* Technika: "Freedom Jazz Dance" / “Billie's bounce” / “Spain” (akustyk)
* Skale: alterowana E (jazzówka) ukł IV, III, II
* Imprwizacja solowa: VI–II - V-I (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues in F – I i II poz. (jazzówka)
* Utwór: „Nica’s Dream” (jazzówka)
* Utwór: „Billie’s Bounce” / „Spain” (jazzówka)
* Spisywanie: „Billie’s Bounce” Ch. Parker – solo (jazzówka)
* Relayer: “Smutas” (tele)
* Utwór: “Fear of the Dark” / Analiza harmoniczna: “Californication” (tele)
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez Roman Pulter 22 wrz 2011, o 21:36

22.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, sweep , Bdur sekstami ukł I, II i III (akustyk)
* Utwór: „Blues” Joe Pass (jazzówka)
* Skale: alterowana E - tercjami i sekstami IV, III, I ukł. (jazzówka)
* Improwizacja: użycie alterowanej w Summertime
* Akompaniament: „Little Wing” (tele)
* Akompaniament: „Little Wing” (tele)
* Ćwiczenie improwizacyjne: „Watermelon Man” grupy 16kowe na różne części taktu

21.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, tremolo , Bdur sekstami ukł I i II (jazzówka)
* Utwór: „Blues” Joe Pass (jazzówka)
* Kształcenie słuchu (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues jazzowy Am – pentatoniki (jazzówka)
* Ćwiczenie improwizacyjne: Blues jazzowy Am – pentatoniki (jazzówka)
* Kształcenie słuchu (jazzówka)

20.09.2011
* Rozgrzewka / technika: chromatyka, pająki, shuffle, sweep , Bdur sekstami ukł I, II i III (jazzówka)
* Utwór: „Blues” Joe Pass (jazzówka)
* Skale: alterowana E - tercjami i sekstami, czterodźwięki na stopniach IV ukł. (jazzówka)
* Akompaniament: Blues in F - przewroty akordów dominantowych (jazzówka)
* Utwór: „Blues” Joe Pass (jazzówka)
* Skale: ½, 1 tercjami i sekstami IV ukł. (jazzówka)
Nic tak nie gorszy ludzi jak prawda.
Roman Pulter


Posty: 167
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 12:26

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez h0uek 4 paź 2011, o 22:45

2 zwichnięte palce = 3 tygodnie przerwy... ciekawe doświadczenie, nie powiem. Zdążyłem się jednak stęsknić ;)

04.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o seksty (ćw.3 – do poprawki), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (strat 1)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach (skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska), dźwięki skalowe, poz. II (Ibanez PM 20); Analiza Harmoniczna: Herbie Hancock„Cantaloupe Island” (akordy, solo) (strat 1)
• Utwór: Megadeth „Sweating Bullets” (solo) (strat 1)

29.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o seksty (ćw.2), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (strat 1)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach (skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska), dźwięki skalowe, poz. I (Ibanez PM 20)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (strat 1)

27.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o seksty (ćw.1), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (strat 1)
• Improwizacja: tworzenie podkładu do ćwiczenia III VI II V w 12 tonacjach (Taylor 514-CE)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (strat 1)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro) (strat 1 / Sibelius 6)
• Piano: II V I w 12 tonacjach (F#): LW prymy - PR układ skupiony, LW układ skupiony - PR dźwięki akordowe, Miles Davis „Blue In Green”

25.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o seksty (ćw.1 – do poprawki), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (strat 1)
• Improwizacja: IIIm – VI7 w 12 tonacjach (poz. I), dźwięki skalowe: frygijska i V modus harmonicznej mollowej, tworzenie kwitów do ćwiczenia III VI II V w 12 tonacjach (Takamine NP-65C)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (strat 1)

23.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o kwinty (ćw.4), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (strat 1)
• Improwizacja: IIIm – VI7 w 12 tonacjach (poz. IV), dźwięki skalowe: frygijska i V modus harmonicznej mollowej, Clifford Brown „Joy Spring” (cz. A: takty 8-16): dźwięki skalowe (poz. I, II, III) (Ibanez PM 20)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (strat 1)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro) (strat 1)
• Piano: II V I w 12 tonacjach (F#): LW prymy - PR układ skupiony, LW układ skupiony - PR dźwięki akordowe, Miles Davis „Blue In Green”

20.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o kwinty (ćw.3), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (strat 1)
• Improwizacja: IIIm – VI7 w 12 tonacjach (poz. III), dźwięki skalowe: frygijska i V modus harmonicznej mollowej), Clifford Brown „Joy Spring” (cz. A: takty 8-16): dźwięki skalowe (poz. I, II i III), (akustyk)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (strat 1)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro) (strat 1)
• Repertuar: Bill Withers „Ain’t No Sunshine”

18.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o kwinty (ćw.3 – do poprawki), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Improwizacja: IIIm – VI7 w 12 tonacjach (poz. II), dźwięki skalowe: frygijska i V modus harmonicznej mollowej), Clifford Brown „Joy Spring” (cz. A: takty 1-8): dźwięki skalowe (poz. I, II i III), solo równymi wartościami (poz. I) (akustyk)
• Utwór: Megadeth “Train of Consequences” (solo) (strat 1)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro) (strat 1)
• Twórczość własna: nowy riff

13.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o kwinty (ćw.2), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)

11.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o kwinty (ćw.2 – do poprawki ), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Improwizacja: IIIm – VI7 w 12 tonacjach (poz I, dźwięki skalowe: frygijska i V modus harmonicznej mollowej), Clifford Brown „Joy Spring” (cz. A): dźwięki skalowe, solo równymi wartościami (klasyk)
• Utwór: Megadeth “Train of Consequences” (solo) (strat 1)

09.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: kwinty (ćw.1), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)

08.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: kwinty (ćw.1 – do poprawki), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
• Improwizacja: IIIm – VI7 w 12 tonacjach (nagrywanie podkładu)

03.09.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: kwarty (ćw.4), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), Charlie Parker „Confirmation” (strat 1)
Avatar użytkownika
h0uek


Posty: 358
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 22:41

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez h0uek 19 kwi 2012, o 19:42

Dawno tu nie zaglądałem. Co nie oznacza, że przestałem ćwiczyć :)

Oto porcja kolejnych wpisów...

15.04.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: kwarty ćw. 3. po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (60-100 BPM) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; ćwiczenie pasażowe: Ned Washington & Victor Young „Stella by Starlight” poz. I (Ibanez PM 20); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: slow blues bagienny w A dur (Fender Stratocaster)
• Utwór: Marty Friedman „Train of Consequences” (solo: maks 80%) (Fender Stratocaster)


14.04.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: kwarty ćw. 2. po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (60-100 BPM) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; ćwiczenie pasażowe: Ned Washington & Victor Young „Stella by Starlight” poz. I (Taylor 514-CE); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: szybki blues bagienny w A dur (Fender Stratocaster)
• Utwór: Marty Friedman „Train of Consequences” (solo) (Fender Stratocaster / Squier Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LR układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, LR i PR układ rozlegly (maks. 45%) (nazywać akord w LR i dźwięki w LR); temat i ćwiczenie pasażowe: Sonny Rollins „Tenor Madness” (nazywać dźwięki w LR) (Korg SP- 250)

13.04.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: po 4 dźwięki; kwarty ćw. 1.; etiuda techniczna: Charlie Parker „Billie’s Bounce” (maks. 150%) (Fender Stratocaster)
• Akompaniament: II V I molowe w 12 tonacjach: poz. II, drop 2 struny 2-5 z nazywaniem struny 2. (maks. 45%); ćwiczenie „w dół i w górę / akord dźwięk”, drop 2 struny 2-5 z nazywaniem struny 2.: Miles Davis „Four”; improwizacja akordowa z użyciem akordów drop 2 na stunach 2-5: Miles Davis „Four”
• Repertuar: porządkowanie nut z pulpitu
• Utwór: Marty Friedman „Train of Consequences” (solo) (Fender Stratocaster)

07.04.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: po 4 dźwięki; tercje ćw. 4.; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (maks. 90%) (Yamaha Silent Guitar)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; ćwiczenie skalowe: Herbie Hancock „Maiden Voyage” poz. I, II i III; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Herbie Hancock „Maiden Voyage”, John Coltrane „Impressions” (Yamaha Silent Guitar)
• Analiza harmoniczna: Charlie Parker „Billie’s Bounce” (temat)
• Spisywanie: Joe Pass „Joy Spring” (solo) (Yamaha Silent Guitar / Sibelius 6)


24.03.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: po 4 dźwięki; tercje ćw. 3.; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (maks. 90%) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; ćwiczenie pasażowe: Dizzy Gilespie „A Night In Tunisia”, poz.I (Taylor 514-CE); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Dizzy Gilespie „A Night In Tunisia” (Fender Stratocaster)
• Spisywanie: Joe Pass „Joy Spring” (temat) (Ibanez PM 20 / Sibelius 6)

23.03.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: po 4 dźwięki; tercje ćw. 2.; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (maks. 90%) (Fender Stratocaster)
• Akompaniament: II V I molowe w 12 tonacjach: poz. I, drop 2 struny 2-5 z nazywaniem struny 2. (maks. 45%); Francisko Tarrega „Mazurka” (Yamaha Silent Guitar)
• Analiza harmoniczna: Wes Montgomery „Cariba” (temat)

22.03.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: po 4 dźwięki; tercje ćw. 1.; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (maks. 90%) (Fender Stratocaster)
• A vista: Rhytmic Reading: Study #1 i #1A (olać następnym razem nudne ćwiczenia!); Lorenz Hart & Richard Rodgers “My Funny Valentine” (akordy z prymą w basie, solo) (następnym razem zagrać temat i akordy przez pierwsze 4 struny)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LR układ półrozległy – PR dźwięki akordowe (maks. 45%); Miles Davis “Tune Up” (temat i improwizacja) (Korg SP- 250) (nazywać grany akord w LR i dźwięki / tylko dźwięki)

20.03.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: F# moll przez 3 okawy: po 4 dźwięki; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (maks. 90%) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; Wes Montgomery „West Coast Blues”, poz. I, II I III; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Wes Montgomery „West Coast Blues (Taylor 514-CE)
• Sprzęt: zmiana strun w gitarze Fender Stratocaster oraz Taylor 514-CE

18.03.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: czterodźwięki; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (maks. 90%) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; Wes Montgomery „West Coast Blues”, poz. III; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Wes Montgomery „West Coast Blues” (Ibanez PM 20), Bill Evans „Interplay” (Fender Stratocaster)
• Utwór: arr. WnW: „Nobody’s Perfect”, „Nee You Now”, „Golden” (Fender Stratocaster)

16.03.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: trójdźwięki; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (maks. 90%) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; Wes Montgomery „West Coast Blues”, poz. II (Taylor 514-CE); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Bill Evans „Interplay” (Fender Stratocaster)
• Spisywanie: Joscho Stephan „West Coast Blues” (intro i temat) (Taylor 514-CE)


03.03.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: trójdźwięki (powtórka); etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (maks. 90%) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: ćwiczenie skalowe: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska / eolska poz. III; Wes Montgomery „West Coast Blues”, poz. I; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Miles Davis „Solar” (Ibanez PM 20)
• Spisywanie: Joe Pass „Joy Spring” (temat) (Ibanez PM 20)

02.03.2012

• Analiza harmoniczna: Wes Montgomery „West Coast Blues” (temat) (maks. 60%); improwizacja w oparciu o dźwięku akordowe (nucenie akordów podczas solówki): Wes Montgomery „Full House” (maks 70%) (Taylor 514-CE)

28.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: septymy ćw. 3, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (maks. 90%) (Tribute Les Paul Standard)
• Akompaniament: II V I durowe w 12 tonacjach, poz. III, drop 2. na strunach 1-.4. z nazywaniem struny 1. oraz na strunach 2.-5. z nazywaniem struny 2. (50%); Miles Davis „Tune Up”: solo na strunie 1. i 2. z użyciem drop 2 na strunach 1-4 i 2-5 z nazywaniem 1 i 2 struny; poszukiwania dobrze brzmiącego opalcowania dominanty alterowanej
• Utwór: Joe Bonamassa „So It’s Like That” (I i II chorus, 50-80%); Frywolne granie: “Summertime” (solo)

19.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: seksty ćw. 2, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. II (Tayloer 514-CE); tworzenie tabel II V I oraz I VI II V; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Miles Davis „So What” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix „Red House”; Frywolne granie: blues bagienny w B dur (Squier Stratocaster)

18.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: seksty ćw. 1, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. II (Ibanez PM 20); tworzenie tabel II V I oraz I VI II V; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Kenny Dorham „Blue Bossa” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix „Red House”; Frywolne granie: blues bagienny w B dur (Squier Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#, ale next time grać Gb). LW i PW układ rozległy (50%); Miles Davis “Tune Up” (1. volta) (Korg SP-250)

16.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: seksty ćw. 1 (do powtórki), po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Ornithology” (Squier Stratocaster)
• Akompaniament: II V I w 12 tonacjach, poz. I, drop 2. na strunach 2.-5. z nazywaniem struny 2.; Miles Davis „Tune Up”, drop 2 na strunach 2.-5. walking z nazywaniem struny 5.; Artur Lesicki „My One and Only Love” (Fender CD140S)

14.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 4, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix „Red House”

12.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 4 (do powtórki), po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. II; Clifford Brown „Joy Spring”: dźwięki skalowe, poz. I i II (Taylor 514-CE); improwizcja w oparciu i dźwięki akordowe: blues bagienny w E (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Fender Stratocaster); Wokal: Bill Whithers „I Can’t Write Left Handed”, „In My Time of Dying” (Traditional?) (Taylor 514-CE)
• Spisywanie: Steve Luktather „Brodie’s” (solo) (Squier Stratocaster)


11.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 3, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. II (Ibanez PM 20); Zakk Wylde „Farewel Ballad”: nurkowanie po 3 dźw. poz I-III; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo), Twórczość własna: “Głową w Mur” (Fender Stratocaster)

10.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 3 (powtórka); po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I (Taylor 514-CE); improwizacja: „West Coast Blues” analiza harmoniczna; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe (rozdzielić ćwiczenie „nurkowanie” od improwizowania): Zakk Wylde „Farewel Ballad” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Fender Stratocaster); Repertuar: „Bill Whithers „I Can’t Write Left Handed” (Taylor 514-CE)
• Wokal (lekcja): Bill Whithers „I Can’t Write Left Handed”, „In My Time of Dying” (Traditional?)

04.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 2; po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Takamine NP-65C)
• Harmonia: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; improwizacja: „West Coast Blues” analiza harmoniczna; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Zakk Wylde „Farewel Ballad” (Takamine NP-65C)
• Utwór: Artur Lesicki „My One and Only Love” (Takamine NP-65C)

03.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 2 (powtórka); po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Epiphone Les Paul 100)
• Harmonia: V7b9 I w 12 tonacjach, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; improwizacja: „West Coast Blues” analiza harmoniczna; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Zakk Wylde „Farewel Ballad” (Epiphone Les Paul 100)
• Utwór: Joe Pass „Blues” (Fender CD 140S)

02.02.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 1; po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (zmiana) (Tele Squier Affinity)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach F# dur, C moll, B dur, Db moll, D moll, Eb moll, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; improwizacja: „Have You Met Miss Jones”, dźwięki skalowe, poz. IV; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Zakk Wylde „Farewel Ballad” (Tele Squier Affinity)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Ibanez SA120EX)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Ibanez SA120EX)

31.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwinty ćw. 1 (do potwórki), po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Nagrania: Kruk „Widły” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Nagrania: Kruk „Widły” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Wokal: Eric Clapton “Crossroads”, Crosby, Stills & Nash “Almost Cut My Hair”

28.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwarty ćw. 4, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach F# dur, C moll, B dur, Db moll, D moll, Eb moll, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. II; improwizacja: „Have You Met Miss Jones”, dźwięki skalowe, poz. III (Takamine NP-65C); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Zakk Wylde „Farewel Ballad” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Fender Stratocaster); twórczość własna: groove na 7/8 w A moll
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb):, LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, LW i PW układ rozległy; Miles Davis “Four” (Korg SP-250)

27.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwarty ćw. 3, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach F# dur, C moll, B dur, Db moll, D moll, Eb moll, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; improwizacja: „Have You Met Miss Jones”, dźwięki skalowe, poz. II (Ibanez PM 20); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Jimi Hendrix „Little Wing” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Fender Stratocaster); frywolne dźwięki: groove funkowy w G moll, blues bagienny w A dur

21.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwarty ćw. 2, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach F# dur, C moll, B dur, Db moll, D moll, Eb moll, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; improwizacja: „Have You Met Miss Jones”, dźwięki skalowe, poz. I; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Jimi Hendrix „Little Wing” (Fender Stratocaster)

17.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: kwarty ćw. 1, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (zmiana) (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach F# dur, C moll, B dur, Db moll, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; improwizacja: „Have You Met Miss Jones”, dźwięki skalowe, poz. I; improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Zakk Wylde „Farewell Ballad” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Fender Stratocaster)

14.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: tercje ćw. 4, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach F# dur, C moll, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; analiza harmoniczna: „Have You Met Miss Jones” (Ibanez PM 20); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Neil Young “Corte The Killer” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Fender Stratocaster)

13.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: tercje ćw. 3, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach A, Fm, Abm, G, Bb, Em, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. III; analiza harmoniczna: „Have You Met Miss Jones” (Taylor 514-CE); improwizacja w oparciu o dźwięki akordowe: Neil Young “Corte The Killer” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Joe Satriani „Echo” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb):, LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, LW i PW układ rozległy; Miles Davis “Four” (Korg SP-250)

10.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: tercje ćw. 2, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Nagrania: Jimi Hendrix „Hej Joe” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Nagrania: Jimi Hendrix „Hej Joe” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Nagrania: Jimi Hendrix „Hej Joe” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)


06.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: tercje ćw. 2 (do powtórki), po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Nagrania: Jimi Hendrix „Hej Joe” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Nagrania: Jimi Hendrix „Hej Joe” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Nagrania: Jimi Hendrix „Hej Joe” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)

01.01.2012

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: A dur przez 3 okawy: tercje ćw. 1, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Nagrania: Bob Dylan „Knockin on Heaven’s Door” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)

31.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: czterodźwięki, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach A, Fm, Abm, G, Bb, Em, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. II (Taylor 514-CE); analiza harmoniczna: „Have You Met Miss Jones”
• Nagrania: Bob Dylan „Knockin on Heaven’s Door” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Nagrania: Bob Dylan „Knockin on Heaven’s Door” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)
• Nagrania: Bob Dylan „Knockin on Heaven’s Door” (Fender Stratocaster, Cool Edit Pro)

30.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: trójdźwięki, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach A, Fm, Abm, G, Bb, Em, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; impowizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki skalowe, poz. IV (Ibanez PM 20); symultniczna analiza harmoniczna: Herbie Hancock “Cantaloupe Island” (solo) (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House” (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb):, LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, LW i PW układ rozległy; Miles Davis “Four” (temat) (Korg SP-250)

27.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: trójdźwięki, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach A, Fm, Abm, G, Bb, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; impowizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki skalowe, poz. III (Ibanez PM 20); symultniczna analiza harmoniczna: George Gershwin „Summertime” (solo) (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House” (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#):, LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, LW i PW układ rozległy; Miles Davis “Tune Up” (temat i improwizacja) (Korg SP-250)

24.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: septymy ćw. 4, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach A, Fm, Abm, G, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; impowizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki skalowe, poz. II; symultniczna analiza harmoniczna: Bobby Hebb „Sunny” (solo) (Fender Stratocaster)

23.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: septymy ćw. 3, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach A, Fm i Abm moll, skale: alterowana, jońska, eolska, poz. I; impowizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki skalowe, poz. I: symultniczna analiza harmoniczna: Kenny Dorham „Blue Bossa” (solo) (Fender Stratocaster)

13.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: septymy ćw. 2, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: V7b9 I w tonacjach A i Fm, skale: alterowana, jońska, dorycka, poz. I; impowizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki akordowe, poz. IV (Ibanez PM20); symultniczna analiza harmoniczna: Kenny Dorham „Blue Bossa” (solo) (Fender Stratocaster)
• Utwór: Led Zeppelin „Stairwa to Heaven” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#):, LW układ skupiony – PR dźwięki akordowe, LW i PW układ rozległy; Miles Davis “Tune Up” (temat i improwizacja) (Korg SP-250)

10.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: septymy ćw. 1, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: II V I mollowe w 12 tonacjach, skale: lokrycka, hiszpańska, dorycka, pozycja III; improwizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki akordowe, poz. III (Taylor 514-CE); symultniczna analiza harmoniczna: „While My Guitar Gently Weeps” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: Miles Davis “Tune Up” (temat i improwizacja) (Korg SP-250)

09.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: seksty ćw. 4, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: II V I mollowe w 12 tonacjach, skale: lokrycka, hiszpańska, dorycka, pozycja II; improwizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki akordowe, poz. II (Taylor 514-CE); Symultniczna analiza harmoniczna: „While My Guitar Gently Weeps” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb):, LW układ skupiony – PR dźwięki akordowe, LW układ półrozległy – PW dźwięki akordowe, LW i PW układ rozległy (Korg SP-250)

08.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: seksty ćw. 3, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: II V I mollowe w 12 tonacjach, skale: lokrycka, hiszpańska, dorycka, pozycja II; improwizacja: Tadd Dameron „Ladybird”, dźwięki akordowe, poz. I
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb):, LW układ skupiony – PR dźwięki akordowe, LW układ półrozległy – PW dźwięki akordowe, LW i PW układ rozległy (Korg SP-250)


06.12.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: seksty ćw. 2, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: II V I mollowe w 12 tonacjach: dźwęki skalowe, poz. I; improwizacja: Miles Davis „Four”: poz. I – III, dźwięki skalowe; symultaniczna analia harmoniczna: Miles Davis „Four” (solo) (Ibanez PM 20)
• Analiza Harmoniczna: Miles Davis „Four” (temat) (Ibanez PM 20)

26.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: seksty ćw. 1, po 4 dźwieki na trzy sposoby; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: II V I mollowe w 12 tonacjach: dźwęki skalowe, poz. I; improwizacja: Miles Davis „Four”: poz. I – III, dźwięki akordowe (Ibanez PM 20); symultaniczna analia harmoniczna: „House of the Rising Sun” solo (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe; Miles Davis „Tune Up” (Korg SP-250)

25.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwinty ćw. 4, po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. II; improwizacja: Miles Davis „Four”: poz. I – III, dźwięki akordowe i skalowe (Ibanez PM 20); symultaniczna analia harmoniczna: „House of the Rising Sun” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe; Miles Davis „Tune Up” (Korg SP-250)

24.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwinty ćw. 3, po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. I; improwizacja: Miles Davis „Four”: poz. I - III (Ibanez PM 20)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe; Miles Davis „Tune Up” (Korg SP-250)

18.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwinty ćw. 2, po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Akompaniament: II-V-I mollowe w 12 tonacjach opalcowaniami „drop 2”, struny 2-5, poz. I i II; Clifford Brown „Joy Spring” opalcowaniami „drop 2”, struny 2-5, pozycja I i II; Clifford Brown „Joy Spring” walking + akordy
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe; Charlie Parker „Now Is The Time” (Korg SP-250)
• Utwór: Piotr Słapa „Indian” (Taylor 514-CE);

17.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwinty ćw. 1, po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. IV; improwizacja: Miles Davis „Tune Up”: poz. I - IV (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: Miles Davis „Tune Up” (Ibanez PM 20)
• Utwór: Piotr Słapa „Indian”

15.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwinty ćw. 1 (do poprawki), po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz.III; improwizacja: Miles Davis „Tune Up”: poz. II i III (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: Sonny Rollins „Doxy” (Ibanez PM 20)
• Utwór: Piotr Słapa „Indian”
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe; Charlie Parker „Now Is The Time” (Korg SP-250)

12.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwarty ćw. 4., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Confirmation” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz.II; improwizacja: Miles Davis „Tune Up”: poz. I (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: Sonny Rollins „Doxy” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Led Zeppelin „Stairwa to Heaven” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe; Charlie Parker „Now Is The Time” (Korg SP-250)

11.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwarty ćw. 3., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz.I; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”: poz. III i IV (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: blues jazzowy w F (Fender Stratocaster)
• Utwór: Led Zeppelin „Stairwa to Heaven” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe; Charlie Parker „Now Is The Time” (Korg SP-250)
• Repertuar: spisywanie repertuaru elektrycznego i porządkowanie nut
• Akompaniament: Piotr Słapa „Indian”

10.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwarty ćw. 2., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. IV; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”: poz. I i II (Taylor 514-CE); symultaniczna analiza harmoniczna: blues jazzowy w F (Fender Stratocaster)
• Utwór: Led Zeppelin „Stairwa to Heaven” (solo) (Fender Stratocaster)


08.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: kwarty ćw. 1., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. III; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”: poz. II i III (Taylor 514-CE); symultaniczna analiza harmoniczna: blues jazzowy w Bb (Fender Stratocaster)
• Utwór: Led Zeppelin „Stairwa to Heaven” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ skupiony i półrozległy – PR dźwięki akordowe, Sonny Rollins „Tenor Madness” (Korg SP-250)
• Twórczość własna: „Widły”

05.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: tercje ćw. 4., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. II; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”: bridge poz. I i II (Taylor 514-CE); symultaniczna analiza harmoniczna: blues bagienny w A (Fender Stratocaster)
• Utwór: Led Zeppelin „Stairwa to Heaven” (solo) (Fender Stratocaster)
• A vista: John Coltrane “Moment’s Notice” (nagranie: akordy, temat, solo) (Fender Stratocaster / Cool Edit Pro)

04.11.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: tercje ćw. 3., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. I; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”: cz. A i B poz. IV (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: blues bagienny w A (Fender Stratocaster)
• Utwór: Led Zeppelin „Stairwa to Heaven” (solo) (Fender Stratocaster)

30.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: tercje ćw. 2., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. IV; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”: cz. A i B poz. II i III (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: blues bagienny w A (Fender Stratocaster)
• Utwór: Steve Lukather “While My Guitar Gently Weeps”, Illusion “Na Luzie” (Fender Stratocaster)

29.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: G moll przez 3 okawy: tercje ćw. 1., po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Charlie Parker „Donna Lee” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. III; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”: cz. A i B poz. I (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: blues w A (Fender Stratocaster)
• Utwór: Steve Lukather “While My Guitar Gently Weeps”, Illusion “Na Luzie” (Fender Stratocaster)
• Akompaniamen: Joe Pass “Blues” (Ibanez PM 20)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, Sonny Rollins „Tenor Madness” (Korg SP-250)

28.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: Bb dur przez 3 okawy: czterodźwięki, po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. II; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring” (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: blues w A (Fender Stratocaster)
• Utwór: Steve Lukather “While My Guitar Gently Weeps”, Illusion “Na Luzie” (Fender Stratocaster)
• Akompaniamen: Joe Pass “Blues” (Ibanez PM 20)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, Sonny Rollins „Tenor Madness” (Korg SP-250)

27.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: Bb dur przez 3 okawy: czterodźwięki (do powtórki), po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. I; improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring” (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: blues w A (Fender Stratocaster)
• Utwór: Steve Lukather “While My Guitar Gently Weeps”, Illusion “Na Luzie” (Fender Stratocaster)
• Akompaniamen: Joe Pass “Blues” (Ibanez PM 20)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, Sonny Rollins „Tenor Madness” (Korg SP-250)

25.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: Bb dur przez 3 okawy: trójdźwięki, po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Harmonia: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. IV (Taylor 514-CE); improwizacja: Clifford Brown “Joy Spring”; symultaniczna analiza harmoniczna: Herbie Hancock “Cantaloupe Island” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House”, Illusion “Na Luzie” (Fender Stratocaster)

23.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: Bb dur przez 3 okawy: trójdźwięki (do powtórki), po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. III (Taylor 514-CE); symultaniczna analiza harmoniczna: blues w E (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House”, Illusion “Na Luzie” (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, Sonny Rollins „Tenor Madness” (Korg SP-250)

22.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: Bb dur przez 3 okawy: septymy (ćw.4), po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. II; symultaniczna analiza harmoniczna: blues w E dur (Ibanez PM 20)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House”, Illusion “Na Luzie” (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW układ półrozległy – PR dźwięki akordowe, Sonny Rollins „Tenor Madness” (Korg SP-250)

21.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”; skale: Bb dur przez 3 okawy: septymy (ćw.3), po 4 dźwieki: poz I-V i przez 3 oktawy; etiuda techniczna: Eddie Harris „Freedom Jazzdance” (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. I; symultaniczna analiza harmoniczna: Kenny Dorham “Blue Bossa” (Takamine NP-65C)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House” (solo) (Fender Stratocaster)

18.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o septymy (ćw.2), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy, Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House” (solo) (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach, skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska, dźwięki skalowe, poz. IV; symultaniczna analiza harmoniczna: Kenny Dorham “Blue Bossa” (Taylor 514-CE)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (F#): LW prymy - PR układ półrozległy, Miles Davis „Blue In Green” (Korg SP-250)

16.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o septymy (ćw.2 – do powtórki), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy, Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach (skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska): dźwięki skalowe, poz. III (Taylor 514-CE); symultaniczna analiza harmoniczna: Wayne Shorter „Footprints” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House” (solo) (Fender Stratocaster)
• Spisywanie: Steve Lukather “While My Guitar Gently Weeps” (solo) (Fender Stratocaster)
• Piano: II V I durowe w 12 tonacjach (Gb): LW prymy - PR układ półrozległy, Miles Davis „Blue In Green” (Korg SP-250)

15.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o septymy (ćw.1), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy, Charlie Parker „Ornithology” (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach (skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska): dźwięki skalowe, poz. III – do powtórki (Ibanez PM 20)
• Utwór: Jimi Hendrix “Red House” (solo) (Fender Stratocaster)

09.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o septymy (ćw.1 – do poprawki), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach (skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska): dźwięki skalowe, poz. II (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: Wayne Shorter „Footprints” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Megadeth „Sweating Bullets” (solo), Illusion “Na Luzie” (flażolety wymuszone) (Fender Stratocaster)
• Spisywanie: Steve Lukather “While My Guitar Gently Weeps” (solo) (Fender Stratocaster)

08.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o seksty (ćw.4), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (Fender Stratocaster)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach (skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska): dźwięki skalowe, poz. I (Ibanez PM 20); symultaniczna analiza harmoniczna: Wayne Shorter „Footprints” (Fender Stratocaster)
• Utwór: Megadeth „Sweating Bullets” (solo) (Fender Stratocaster)
• Spisywanie: Jimi Hendrix „Red House” (intro) (Fender Stratocaster / Sibelius 6)
• Piano: II V I durowe w 7 tonacjach (C – D) (z Gb): LW prymy - PR układ półrozległy, Miles Davis „Blue In Green” (Korg SP-250)

07.10.2011

• Technika: rozgrzewka: skala chromatyczna i „pająki”, skale: Bb dur przez 3 okawy: o seksty (ćw.3), po 4 dźwieki (poz I-V i przez 3 oktawy), J.S. Bach „Partita” (strat 1)
• Improwizacja: III VI II V w 12 tonacjach (skale: frygijska, 5. modus molla harm., dorycka, miksolidyjska), dźwięki skalowe, poz. III (Ibanez PM 20); Analiza Harmoniczna: Herbie Hancock„Cantaloupe Island” (akordy, solo) (strat 1)
• Utwór: Megadeth „Sweating Bullets” (solo) (strat 1)
Avatar użytkownika
h0uek


Posty: 358
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 22:41

Re: Dziennik Ćwiczeń Gitarowych Kuźni Gitarzystów

Postprzez h0uek 19 kwi 2012, o 19:48

Dodam jeszcze, że od dziś nie będę zamieszczał nowych wpisów z mojego Dziennika w tym dziale, bo... przechodzę z wersji Office na wersję Google Docs :)

Od dziś każdy, kto będzie chciał śledzić moją walkę z materią muzyczną może znaleźć mój Dziennik pod adresem:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... nltaDRxRFE

Dodatkowo, oprócz dziennika, zacząłem wypełniać Grafik Ćwiczeń.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... HphZktQSlE

Chodzi o to, że na jednym ekranie nie widzę, co ćwiczyłem na przestrzeni kilkunastu dni. Doprowadzało to do sytuacji, że zadawałem sobie pytanie "hm... dawno nie ćwiczyłem na pianie, kiedy to było ostatnio.... o cholera, dwa miesiące temu!?!?!?!?!".

Żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości stworzyłem wspomniany Grafik, dzięki któremu na pierwszy rzut oka widać, czego dawno nie ćwiczyliśmy i co w związki z tym warto wziąć dziś "na warsztat" :)

I jeszcze jedna nowość. Aby nie umykały pomysły dotyczące tego, czym zająć się, kiedy już uporam się z przerabianym właśnie utworem czy podkładem do improwizacji, stworzyłem sobie listę rzeczy do zrobienia w przyszłości :)

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... nduUjdydXc

Taka to historia. Być może okaże się dla kogoś inspirująca :)

Pozdrawiam i życzę owocnej pracy z gitarą :)
Avatar użytkownika
h0uek


Posty: 358
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 22:41

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Praktyka czyni mistrza

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign