Ćwiczenia dla początkujących

Czyli jak, co, z czym i ile ćwiczyć.

Ćwiczenia dla początkujących

Postprzez Marzena 30 lis 2012, o 01:07

Czy może pamiętacie jakieś fajne ćwiczenia dla początkującego gracza? Jestem zupełnie zielona i zaczynam właśnie naukę gry na gitarze klasycznej. Przydałyby się zarówno ćwiczenia na rozciąganie palców dłoni jak i ćwiczenia na zagranie prostej melodii. Na razie ćwiczę pierwsze akordy i dźwięki jakie wydaje moja gitarka trudno nazwać muzyką. :lol: Fajnie byłoby umieć wydobyć z niej coś ładniejszego. Wiem trzeba cierpliwości, ale przypomnijcie sobie jak to z Wami było. ;)
Marzena

Re: Ćwiczenia dla początkujących

Postprzez Oda 11 gru 2012, o 00:22

Cześć Marzena. Ja też jestem na poziomie podstawowym. W moim przypadku działa po prostu to, co jest na CD do podręcznika . Lista odtwarzania zapisów różnych przejść na różne bicia to mój hit wieczoru! :lol: Powodzenia.
Oda

Postprzez Marzena 14 gru 2012, o 21:24

Witam serdecznie! :D
Dziękuję za podpowiedż. Ja niestety jeszcze nie doszłam do przejść między akordami. Obecnie młócę bicie 1. Masz jednak rację i wezmę to pod uwagę. Szukałam poprostu ćwiczeń wzmacniających nadgarstki i jakiegoś fajnego patentu na rozciąganie dłoni. Palce mi się układają tak na gryfie, że ze śmiechu bić nie mogę. Lewa ręka doprowadza mnie do rozpaczy, ale prawa też nie lepsza. Raz bije kostkami, raz tak jak trzeba. Typowe problemy początkującego, któremu talentu muzycznego brak. ;) Za to dłonie bolą, ale przynajmniej wiem, że żyję. :mrgreen: A najważniejsze, że gitarka i mój nauczyciel znoszą dzielnie te moje wybryki. :oops: A mnie to daje wiele frajdy!
Nawet nie wiesz jak się cieszę, że też dopiero zaczynasz naukę. Wreszcie jest ktoś lepszy ode mnie, ale dobrze pamiętający pierwsze kroki. Trzymam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia. :D
Marzena

Postprzez Oda 18 gru 2012, o 02:22